20/2- bio/ lite shopping

Yes, så har dagen sett ut idag. Vaknade vid nio tiden och käkade frukost. Sedan gjorde vi oss i ordning och Adam och jag tog ut hundarna. Sedan åkte vi till Tekniska museét. :) Kollade på någon sån bio också, 3D. Ni vet när man sitter i stolar och kollar på bio som typ flyger ut saker och sånt. Sedan gick vi lite mer där och kom till ett rum där man kunde testa sin reaktions förmåga, sina arm muskler m.m. Hehe, det där med styrkan kan ju diskuteras. Men men, är ju i full gång med styrka i fotbollen så antar att vi alla kommer vara biffar sedan :))

Efter detta blev vi hungriga och åkte till Rosendals trädgård och käkade mat. Gott, gott. Blev linser och soppa och sånt. Och efter detta en kladdkaka, mmm, kunde inte bli bättre. Efter vi ätit körde pappa in mig och mamma till stureplan och därifrån gick vi och shoppade i ungefär 20 minuter innan bion började. Hann hitta ett halsband och ett linne :) Dock kan jag inte använda linnet förrens jag fått lite färg då jag förmodligen är världens blekaste människa och linnet är typ mint grönt :P Sedan skulle jag gå på bio, ännu en gång blev det I taket lyser stjärnorna. Och jag vet inte vad det är med den filmen men jag kan inte sluta gråta, haha. Fast jag grät inte lika mycket som förra gången :P Mötte sedan upp mamma som shoppat sålänge och vi åkte sedan hem till lägenheten. Nu har vi tagit lite att äta och nu väntar plugg för mig, yippie! Usch, det är verkligen omöjligt med atomer och joner och sånt. Men men, får väl ta tag i det nu. :))

Lite bilder från dagen :) :

(tryck på dem så blirom större)
  

Dagens köp:
  

Imorgon skulle vi nog shoppa mer :)) Nu ska jag slå upp No böckerna. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vem är eran favorit i lets dance? Vem ska ut ikväll?

Se och läs min recesion av kvällen!

http://www.nathalielieberth.blogg.se/

2009-02-20 @ 21:41:12
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: mademoiselles

åh vilket fint linne! :) perfekt till varmare väder!

2009-02-20 @ 21:56:20
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0