21/2- shoppingdaay!

hejhej vänner.

Haft en riktigt underbar dag idag. Vaknade vid halv nio och gick då upp och käkade frukost och tog en dusch. Sedan åkte vi in till stan för shopping! wihoo. Hittade ganska fort 2 t-shirtar på Zara. :) Lite senare på dagen blev vi hungriga och gick då och käkade på Thank God It's Friday. Herre jisses vad god mat det var. (bild lite längre ner). Blev däremot lite förvånad över att det inte var några grönsaker, hahah, inte för jag är något jätte fan i det men brukar alltid vara med något. Men det var i alle fall super gott.

Efter maten åkte pappa och Adam hem igen men jag och mamma fortsatte att shoppa. Vad jag älskar att shoppa i storstäder. Finns så många andra affärer än i lilla Halmstad. Hittade lite mer kläder som även finns på bild längre ner. Efter shoppingen åkte jag och mamma hem och nu hamnade jag här. Snart ska vi käka fruktsallad och kladdkaka och se Melodifestivalen, mums. Men imorgon åker vi då hem :( Usch, vill stanna här längre. Men men....

Här har ni några bilder från dagen!
    


Dagens shååååeeeping:

     

Jeansleggins: Vero Moda
T-shirtar: Zara (på rean)
Foundation: H&M
Baslinne: Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, har funderat att köpa den foundationen. Är den bra?

2009-02-23 @ 20:31:29
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0