22/2- helllåååej

Hejhej!

Hemma nu efter den otroligt låånga och tråkiga hemresan. Usch vad det är jobbigt att åka bil så långt.

Efter jag kom hem så stack jag till Malin som fått en liten hundvalp, och den var så söt. Riktigt gullig!! Vi kollade även klart på Liverpool- Manchester City. Och Liverpool skulle verkligen vunnit, dem hade ju allt. Men men, 1-1 är väl någorlunda....
Jag fick sedan gå hem för att käka och tog även mina hundar på en runda. Usch, nu hade det ju inte suttit helt fel med sommar :) Men naepp, nu ska jag läsa some bloggar, gyddnatt..

Kommentarer
Postat av: joyce

Hey vill du vinna en Christian Dior Addict 2 Gift Set ? OM du vill det så var med å tävla nu sötnos :)



kram

2009-02-22 @ 20:28:48
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0