22/2- hemresa :(

Yapp, det stämmer. Har börjat packa väskorna och städa lite. Vill inte åka hem ännu :(

Kollade Melodifestivalen igår. Men jag tycker inte det var några bra med. Förutom dem med de långa namnet, haha. E.M.D var sämst av alla då jag verkligen tycker att dem är så jäkla töntiga. Plus att ingen av dem kan sjunga heller, eller ser bra ut för den delen. Nepp, så ni som inte såg Melodifestivalen igår missade inget speciellt.

Imorse när jag vaknade vare fullt med snö på marken, att den inte kan försvinna. Vet också att vi hade snö där hemma och det skulle förmodligen komma mer. :( Nej, nu ropar alla att jag måste städa. Hörs senare, hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, rätt komiskt att vi tyckte helt olika :P Fast jag håller med om att E.M.D är töntiga... <3

2009-02-22 @ 15:20:01
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Bells

fin header :D

2009-02-22 @ 15:26:19
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0