22/2- ledigt imorgon

Ja, imorgon är vi lediga, wiho! Då blire bara att plugga på NO:n som jag inte ens öppnat under hela lovet, åhh. Har skrivit att jag skulle göra det men sedan har det funnits så mycket annat kul att göra. Men imorgon så. Ska även passa min minibroder. Men har kännt att jag hunnit med rätt mycket detta lovet och inte sovit bort det. Varit med min bästa vän i Göteborg, shoppat, varit sjuk, kollat på biox2, shoppat lite mer, varit i Stockholm m.m. Så detta har varit ett bra lov :) Däremot har jag inte tränat en enda gång!!! Eller förra söndagen vare väl senaste gången, illa illa.

Kan inte träna imorgon heller för den delen.... Kanske kommer och kollar om jag orkar stå där i kylan..


bild från danacup ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0