23/2- mat & musik

Hejhej vänner.

Hoppas allt är bra med er. Med mig äre helt okej! Tänkte sova ut idag som jag knappt har gjort någon gång under lovet känns det som, men då kom lillbror upp vid nio och väckte mig..... Kunde inte somna om då så la mig och kollade på en film, Hope Springs :) Helt klart se värd.

Tog sedan ut hundarna på en runda i skogen, kan inte all snö försvinna nu? Hade varit rätt bra.... Fast idag har det varit rätt fint väder faktiskt :) Nåja, kom hem och vid 2 tiden blev jag och Adam hungriga så jag satte på hög musik och ställde mig och lagade mat. Tycker det är mycket lättar att laga mat med musik till, haha, fråga mig inte varför! :) Blev kyckling i någon sås och ris, är däremot förkyld så kände ingen smak, haha, men Adam godkände den i alle fall :) Och nuuuuu ska jag plugga. Klockan är redan 15.00 och jag har inte öppnat böckerna, ajdå. Hare fint så hör jag av mig senare :)

And I know that it's a wonderful world, but I can't feel it right now 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0