24/2- fettisdagen

Yes det stämmer, fettisdagen idag. Dock blire ingen semla för mig då jag tycker det är riktigt äckligt, hehe..

Jaa, annars då... Har inte hänt något särskilt idag direkt, varit i skolan och inte mycket mer. Även fast det var riktigt halt ute har jag faktiskt inte halkat, förvånade? Hah, det är jag.

Idag blire väl plugga som gäller, :( Måste verkligen göra det. Har ju som sagt inte pluggat på lovet även fast jag borde gjort det. Men jag har lättast att plugga när jag måste det eller vad man ska säga :P När det bara är några dagar kvar.. Och i över morgon har vi no prov på atomer, joner, molekyler m.m.

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen: pluggggg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är riktigt dåligt alltså. Sånna stora matcher borde dom faktiskt vida på tv4 eller ngt :( <33

2009-02-24 @ 17:58:30
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0