24/2- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

FY FAAN VAD BRAAAAAAAAA ;D;D LIVERPOOL VAAAANNNNN, JAAAAAAA!

Alltså det går inte att förklara hur grymma dem är, det går inte. Och hur jäkla glad jag blir när dem vinner!!!
Satt och kollade på nätet och sedan slutade Malins sån att funka så hon kom hit. Dock slutade min efter en stund men resultatet blev 1-0, yeeeeeeeeeeeeeeeees!!!! Detta kan jag leva på i veckor...... NU SKA JAG FIRA med att ta en skål med flingor, wihoooooooo! tror inte ni förstår så mycket med YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lina

WHAT?! Kan man se det på nätet??? :O länka! :D <3

2009-02-26 @ 09:46:19
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: HAHA! Ja! Han är den mest klockrena personen jag vet :P "NEEJ inte nuuu! xD

2009-02-26 @ 17:05:19
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0