24/2- plugg & bästis

Yappsiii! Så har dagen sett ut. Pluggade liite på no:n, men imorgon får jag väl plugga mer. Sedan stack jag hem till Malin, kul som vanligt :D

På fredag ska vi till badhuset. Men tror inte jag ska med, orkar inte och har ingen lust. Känns inte så nu i alle fall men kanske blir jätte sugen på att simma 40 längder? Nja, inte så troligt. Men jag får se helt enkelt! Sedan snart är det uppvisning på våran dans.. hehe.. Vi har kommit en bra bit med sedan hare tagit lite stopp om man säger så. Men det ska nog fixa sig.

Jaa ni, annars händer det inget speciellt i mitt liv.. tänkte ta en dusch och sedan sökte jag på internet på recept på ansiktsmasker och hittade nog någon som verkade helt okej. Tror nog jag ska prova, har faktiskt aldrig provat förut, hör av mig senare om jag gjorde det!- puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0