26/2- wihoooo, provet är över

Yeees, äntligen har jag no provet bakom mig. Ni anar inte vad jag har längtat efter denna dagen när no provet skulle vara över. Dock gick det väl ingen vidare men hoppas verkligen på ett G, men det är nog lugnt. Annars i skolan hände inte mycket som vanligt, förutom att vi hade världens stördaste vikarie. nej, usch orkar inte ens berätta om henne då hon var den sjukaste vi någonsin haft, hoppas hon inte kommer tillbaka..

Hoppade av från bussen vid affären idag och stack in och köpte en trisslott till moder min som fyller år på lördag, har också köpt någon ansiktskräm. Så det blir hon nog glad för :)) Annars idag ska jag hänga med till träningen och kolla, ska ringa Lovisa strax och se om det var okey om jag åkte med dem.

Såg på ynwa sidan (en liverpool sida) att torres ♥♥♥♥ kanske var skadad, eller han hade en vrickning i foten och dem visste inte hur allvarlig den var. Stod också att det fanns förhoppningar om att han skulle vara med i helgen :))

Nej, nu ska jag ringa lollolovisa, hörs lallalallter :)


sötare finns nog inte,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0