28/2- alldeles för mycket på en dag

Ja, ni har ingen aning om vad jag har varit med om, helt sjuk dag!

Jag och pappa hade ju bestämt oss att åka in till Sannarp och kolla när Filip spelade match. När vi nästan kör ut ur Harplinge möter vi en häst och vagn. Pappa kör lite åt höger. Plötsligt ser jag hur en i häst och vagnen stäcker ut sin hand och jag tror att han hälsar. Men plötsligt smattrar det till på rutan och det är grus och jord på rutan. Han hade kastat det på vår ruta!!!! Vi hade kommit en bit innan vi förstod vad som hade hänt. Och varken jag eller pappa tänkte på att stanna, man vet ju inte vad dem hade kunnat hitta på då, så vi kör vidare. Och kanske 1 km längre fram ligger det en bil mitt på åkern och är verkligen totalt förstörd. Den ser ut att ha brunnit också. Och det kommer ambulanser och brandbilar. Jämte bilen ligger det en man med huvudet ner och bar överkropp, som var död. Det hade redan stannat folk så jag och pappa körde vidare, båda lika chockade. Vi kom fram till Sannarp i alle fall och kollade på matchen. Dem förlorade men Filip gjorde ett mål.

När vi sedan skulle åka hem så kom vi på samma väg där den bilen på åkern. Vad tror ni ligger lite längre fram? Jo 2 st totalt förstörda som hade krockat. Jag och pappa stannar för det står en polisbil jämte och vi går ut och berättar vad som hände med häst och vagnen. Sedan körde vi vidare och kom äntligen hem efter en otroligt händelserik dag.. Jag är fortfarade helt chockad, inte bara efter att han kastade sten/jord på våran ruta utan också efter att se en död människa.
Nu ska jag ta lite och käka. hejhej

Kommentarer
Postat av: Leia

Så hemskt :S

2009-02-28 @ 18:26:39
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Diana

snygg blogg ^^

2009-03-01 @ 12:52:29
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com
Postat av: Diana

snygg blogg ^^

2009-03-01 @ 12:52:52
URL: http://BlackAngeel.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0