4/2- healllå

Hejhej, hemma nu från stan. Tog halv 3 bussen in till stan där Madde även var så vi satt och snacka lite och gick en stund på stan tills Marre kom och jag skulle in på Stadium. Hittade ett par snygga skor men orkade inte prova och hålla på så får väl gå tillbaka och göra det någon dag :) Det snöade ju hur mycket som helst och mitt shoppinghumör var väl inte direkt det bästa. :)

Träffade Malin sedan lite senare när hon slutade och vi gick då i lite affärer och sedan tog en fika, mys :) Köpte även vindruvor och en vatten till imorgon, har ju nationellaproven i 3 h. Panik Panik! Glömde även dem där jädrans papperna som kanske skulle varit bra att ha med, men men, strunt samma. Får väl hoppas att jag klarar det någorlunda i alle fall. :)

Nu ska jag slå på TV:en och se om det är något bra där. Kan knappt vänta tills träning imorgon, fast vet inte om jag ska vara med pga förkyldning och halsont. Ödet får bestämma, haha. Aja, sov gott hörrni :))

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

god morgon ;) ha en fin dag!

2009-02-05 @ 10:21:54
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0