5/2- no tålamoooaadd

Hejhej, sitter och käkar hårt ris och kall kyckling (y). Hade kyckling sen igår så tänkte att jag kunde koka lite ris. Men orkade inte vänta till det kokat klart så tog ut det, och kycklingen ville aldrig bli varm i micron :P

Hade ju nationelltprov i Svenska idag, det gick väl helt okej. Man hade ungefär 3h på sig att skriva och det fanns då olika alternativ. Jag valde en novell och skrev om någon kille som hade flyttat. Men det man skrev om skulle handla om nattliv och kom på det efter ungefär 4 sidor, haha, men fick in lite av det på slutet så det gick nog bra ska vi se :) Annars i skolan hände det inte mycket. Hade tyska och lite såntisåntttt..

Och nu sitter jag här och käkar. Och ikväll är det träning :DDDD Vet dock inte om jag ska vara med. På ett sett vill jag vara med och strunta i att jag inte är helt frisk, men samtidigt så känns det som jag måste vila. Usch, har nog varit sjuk nästan hela vintern. Hela tiden har det varit någonting, huvudvärk eller förkyldning eller halsont. Önskar att jag kunde vara helt frisk snart :))

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan räkna lite matte kanske? Ha det bra i alle fall ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0