7/2- ruskigt trött

hejhej, gud mina ben. snacka om träningsvärk imorgon eller, är helt död i dem. Var ju som sagt på Sannarp idag och hade först träning sedan match mot Halmia. Träningen gick väl någorlunda medan matchen gick dåligt. Men men, får köra gärnet nästa gång istället. :))

Är äntligen hemma och ska nu lägga mig och sova, haha. Är så himla trött. Har inga dirket andra planer för kvällen, ska bara vara hemma och kolla Melodifestivalen. Rätt skönt att bara ta det lugnt ibland. :) Nu ska jag läsa some bloggar sedan blire sängen för min del med en filmidilmi :) -hörs senare

förresten, idag spelar torres, eller ja, liverpool, han, eller dem ska jag självklart inte missa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0