11/1- hemma från fotbollen

Kom hem från träningen precis. Vi var ju inomhus i Kombi och tränade. Och hade ju inte spelat något i mina nya skor så fick inviga dem, det funkade helt okeyy. Dock är min kondition bortblåst. Helt död blir jag av att bara springa lite, måste måste ut och springa eller något oftare..

Men det var skönt i alle fall att äntligen få spela lite. Och på torsdag är det träning igen inomhus.

Denna helg "glömde" jag visst av allt plugg, hehe. Hade bestämt att jag skulle börja med NO:n och även göra klart Tyska översättningen. Men gjorde jag det? nepp, jaja, imorgon får jag väl fixa det :)) Nu ska jag kolla andra halvlek av Manchester - Chelsea och även ta något att käka. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

så mysig blogg du har.



kolla gärna inom min och kolla in tävlingen jag

har just nu :)



kram (`v´)

2009-01-11 @ 19:01:53
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: K Y S S A R

Har film på Blondinballen (Blondinbella) när hon är med i Let´s Fuck. Välkommen och säg vad du tyckte om det. Jag vill gärna höra din röst ! Kramar!

2009-01-11 @ 21:46:29
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0