11/1

Godmorgon! :)

Ledsen för dålig uppdatering igår men jag hade helt enkelt något annat för mig. Åkte som sagt inte till stan på morgonen och gick där hela dagen. Men jag hittade ingen väska eller någonting. Tycker att det är så tråkigt när man bara går där i stan och hittar ingenting + att det var iskallt.

Jaja, lite senare spelade Liverpool och Malin kom hit som vi hade bestämt och kollade på dem. Och dem spelade så dåligt, hur kan man spela lika mot Stoke? Men vi kollade ju inte i onödan i alle fall eftersom Torres♥ kom in sedan. Alltså det går inte att hitta någon sötare människa, hehe..

Idag vaknade jag hyfsat tidigt och har käkat frukost, jag har träning sedan i Kombihallen, ska bli kul (: Har ju inte rört mig ett dugg på hela lovet så får väl hoppas att jag har någorlunda kondition. Nej, nu ska jag kolla Blondinbellas blogg sedan ska jag nog spela lite guitar hero. ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0