15/1

Hejhej! Japp, nu klarar jag mig inte mer, hehe.

I alle fall, igår pluggade jag bara och har nu fastnat i en ny serie, nämligen One Tree Hill. Så ikväll ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt :) Och det skadar ju inte heller att Chad Michael Murray är med där :)

Idag var jag i skolan och sedan fotbollsträning. Herre jisses, snacka om träningsvärk imorgon eller. Detta var nog en av det värsta styrke träningarna jag varit med om. Jäklar vad jobbigt det var. Man var på så här olika stationer och sånt. Känner nu redan mina armar att det är jobbigt att skriva, haha.

Nu ska jag ner och borsta och sedan blire One Tree Hill, God natt.

ps.klippning imorgon ju, så uppdatering förmodligen sent. tar bussen direkt efter skolan och måste, och då menar jag verkligen måste hitta en väska jag kan ha! .ds

Kommentarer
Postat av: evelinis

one tree hill är så bra!!!!!





evelinasroom.blogg.se

2009-01-15 @ 22:09:45
URL: http://evelinasroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0