17/1-brådis

Hejsan! Har lite bråttom så blir ett miniinlägg.

I alle fall. Igår efter skolan åkte jag inte till stan och letade efter en väska. Stötte på Malin och My, och Malin hittade en som var perre päron!

(tryck på dem så blirom större)
  

Efter det var det klippning och slingning. Hmm, vad kan jag säg. Slingningen blev bra, men klippningen blev jag inte nöjd med. Luggen passar jag verkligen inte i och ser ut som en stor tönt. Sedan klippe hon ju det slitna som var en del :((
Men men, inget att lipa över, der växer ut.

På kvällen kom Malin hit och vi kollade på bland annat världens bästa film (enligt mig): Notting Hill. Ni som inte har sett den måste se den verkligen.

Nu ska jag iväg och sedan ska jag va med  Anna, ha det fint. hejhej

Kommentarer
Postat av: S A N N A

shit vad snygg väska! :O<3

2009-01-19 @ 16:45:57
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0