18/1- good morgon.

Vaknade imorse och trodde att det var lördag :( Men icke sa nicke. Upp tidigt imorgon, fan

Igår hade jag det mycket roligt, Anna var här och vi sjöng lite singstar och snackade m.m. Kollade även på Jersey Girl där Ben Affleck och Jennifer Lopez var med. Sedan efter det började en till film med Ben Affleck och Jennifer Lopez, haha. Men vi hade i alle fall jätte kul.

Idag ska jag träna, ska bli roligt det med. Den är i Kombihallen men har inte någon aning om vilken tid. Tror att det är vid 15.00. Så ska nog hinna med att kolla på någon film, jag köpte Om en pojke, tror jag den heter, igår och har faktiskt inte sett den.

Nej, nu ska jag kolla lite bloggar sedan blir det film. herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0