19/1- guten tag

hallu :)

Just nu borde jag sitta med allt jag har att plugga framför mig. Dvs, matten, no:n, so:n/svenska, spanska, tyska, engelskan, hemkunskapen, ja, allt man kan tänka sig typ. Men ärligt talat, jag orkar inte! Jag är så otroligt skoltrött så det är sjukt. Orkar ingenting i skolan, eller något som har med den att göra.

Men men, efter skolan tog jag ut hundarna och mötte Adampadam som kom gående från skolan. Sedan fixade jag lite att käka och hamnade nu här.

Ikväll spelar Liverpool mot Everton och dem kommer lätt att slå dem, annars blir jag fullständigt galen. Manchester leder ju nu och Liverpool måste komma om dom, i och för sig har Manchester en mindre spelad efter idag men dem kommer förmodligen förlora mot dem de möter nästa gång. Hmm, blev lite krångligt där men måste nu ta tag och göra klart en grej på So:n/Svenskan i alle fall. Herrrrrrå. uppdatering senare :))


  
- väldigt söt men ni anar inte vad envis han är <3 haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Moahaha, glöm det Anni ;) <3

2009-01-19 @ 17:03:49
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: HAHA! Där var du rolig, vi får väll se ;) <33

2009-01-19 @ 17:52:30
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0