19/1- nervööös!

Ja, jag är rätt nervös måste jag medge, tänk så vinner inte Liverpool. Har laddat upp med typ 2 kg vindruvor och 1 kg apelsiner, okej inte riktigt men nästan. :) Ska även anteckna under matchen, haha, för jag ska typ skriva någon artikel i skolan. Man ska skriva 3 st artiklar, så en av dem blir matchen :)

Annars idag har jag faktiskt pluggat, chockade? Haha, det är jag i alle fall! I och för sig gjorde jag endast lite Svenska/So. Men det är ju alltid något.

En bra låt som Anna tipsade mej om:

Forgive me- Leona Lewis
 

Nu får jag väl lägga dem sista 45 minuterna innan matchen på att plugga :( Uppdatering över min lycka snart!

Kommentarer
Postat av: cornelia

hoppas de vinner:)

torres<3<3

2009-01-19 @ 21:19:21
Postat av: Anni

Jaa, hoppas verkligen det! och med någon som torres med blire nog inte så svårt ;)<3

2009-01-19 @ 22:29:47
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0