20/1- böckerna kallar

hallåååå (:

Allt bra? Själv är det finemang, eller nästan i alle fall. Ni anar inte vad mycket vi har att plugga :(( Men får väl bara ta och sätta igång. Idag i skolan vare väl helt okej och hade ett rätt djuptsamtal måste jag säg på lunchen, hehe, ni är för goa ni!

Och har fortfarande inte kommit över förlusten igår :( Så orättvist så det finns verkligen inte! Nej, nu ska jag inte deppa ner mig ännu mer. Fast något positivt är att vädret faktiskt är helt okej idag tycker jag, fick i alle fall en vårkänsla innan, så hoppet om att sommaren någon gång ska komma finns väl (: Funderar faktiskt på att ta och gå ut en runda sedan, hmm får se hur det blir med det. Är faktiskt ganska duktigt på att skriva vad jag ska göra men sedan att utföra det är en aning krångligare.

Nej, nu sprang tiden iväg. Egentligen är allt jag vill kolla på One Tree Hill, men antar att jag måste sätta mig med matten, Spanskan och Tyskan :(((  fast hinner nog med ett litet avsnitt, tihi.    Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0