21/1- matte prov imorgon :((

Hejj. Har matteprov imorgon på procent och jag kan ingenting. Jag vet att man ofta skriver så, men denna gången menar jag verkligen det. så idag förstår ni nog vad jag ska göra, :)

Kom hem för ungefär en timme sedan och tog då ut hundarna och hamnade sedan här. Skolan idag var, hmm, rätt kul i mellan åt. Jag och Malin.J skulle gå och skriva ut några papper i treans arbetslag, och så sätter vi oss där och skriver ut. Det ända är att det inte kommer något så Malin trycker några gånger till, och några gånger till. Men sedan visar jag henne hur man skulle göra och då kom det äntligen ut i datorsalen. Men sedan kollar vi upp och in i lärarrummet och alla lärare står och kollar på oss och våran Tyska lärare står med en helt bunt med papper som hon skakar på. Haha, går inte att förklara men ni skulle sett deras miner.

Nej nu måste jag allt ta tag i att plugga, har tyska glosor tills imorgon också, tur att jag översatte texten igår så jag slipper det idag, hade jag nog aldrig orkat, jaja, nu väntar matteboken glatt. Blä, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0