21/1- tipsdag

Alltså ni som går i 7:an eller 8:an, ta inte det med plugg för seriöst. Alltså plugga inte sönder er. Tror nästan jag gjorde det. Kände rätt rejäl press på mig själv, vet inte varför men hade oftast verkligen panik innan prov. Det är egentligen nu jag borde plugga hur mycket som helst, men det är precis som om jag inte orkar med det mer. Typ över pluggade då och har inga krafter kvar, haha fan vad töntig jag låter, men men ett litet tipsitips (:

Nu kallar One Tree Hill, och Tyska glosorna som jag inte kollat på borde jag nog kolla igenom. Och snart är det äntligen helg! Och sedan är det träning imorgon :D Har faktiskt längtat efter det! Styrka och kondition. Dock fasar jag lite för att sticka ut och springa, undra hur det kommer sluta, jaja, nog snackat, nu ska jag lägga mig i min säng och kolla One Tree Hill!


Kommentarer
Postat av: Nightfall

Rent allmänt så behöver man inte plugga så mycket i högstadiet, det blir liksom typ 100% mer man måste plugga i gymnasiet :P belive me jag tar studenten i år och det blir riktigt skönt..

2009-01-21 @ 22:26:53
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0