26/1- rätt okey dag......

......fast jag varit sjuk.

Har ju som sagt legat i sängen nästan hela dagen och bara glott oth, och det är det ju inget fel på (: Och sedan har jag även provat ut fotbollsoverallerna med Malinarna och jag tyckte väl dem var sådär, helt okej. Haha, tycker förra årets är lite konstiga, eller inte konstiga, men dem är liksom helt svarta, och sedan lite längre ner på tröjan är en stor brun ful potatis.

Väntar på att Filip ska prata klart i telefonen för vi ska sedan kolla på en film. Hoppas han är klart snart för känner att mina ögonlock är rätt tunga redan. Men men, ni får ha det så bra friends, heråårårårår ;D




fick hem ett par fina öronhängen som jag beställt från H&M.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Tackar tackar sötnöt :D <3

2009-01-27 @ 06:54:29
Postat av: Anonym

snygga ;D dem såg inte så "lejla" ut här haha =)

2009-01-27 @ 16:58:04
Postat av: Anonym

från malin :)

2009-01-27 @ 16:58:24
Postat av: Anni

Haha, "nu fattas bara lejla formen", haha, tack Malin :D<3

2009-01-27 @ 20:42:55
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Coola örhängen :)

2009-01-31 @ 18:07:54
URL: http://tillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0