27/1- blä

på att det ska vara så svårt att fixa en design. Varför kunde dem inte gjort det liiite lättare? Nåja, detta blev resultatet efter en timmes arbete. :))

Kollar på United och håller tummarna för det andra laget ska göra mål när som helst. :) Ser dock inte så ljust ut för det... Men men, Liverpool kommer ändå vinna premier league. Nu ska jag kolla lite mer på matchen sedan blire sängen för min del, ska nämligen till skolan imorgon. Är jag konstigt om jag tycker att det ska bli helt okej? Jaja, lovar er att jag tänker annat när jag går upp imorgon, haha. Eller går och går, släpar mig upp! Nog snackat, nu ska jag kolla Uniteds förlust mot West Bromwich. gydnaight.


Kommentarer
Postat av: Lina

Designen blev ju jättefin! :D Du måste seriöst hjälpa mig med en header innan jag får ett raseri utbrott, vrf ska det vara så svårt?



Haha, glöm det där om att Liverpool skulle vinna haha ;) <3

2009-01-27 @ 22:14:51
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har

2009-01-28 @ 00:01:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0