28/1- världens sämsta immunförsvar

Vafasen då, att jag aldrig ska kunna bli frisk. Hade bestämt mig för att gå till skolan idag, men när jag vaknade imorse var jag värre än jag varit dem andra dagarna. gaahhh, blir helt galen. Missar också träningen imorgon för den här förbaskade febern och halsen och förkyldningen. Nåja, gjorde en kladdkaka för att tröstäta. Men den misslyckades jag med, haha, typ helt kruttorr..

Dock är det i alle fall en positiv grej, jag är bättre nu än vad jag var i morse! :) I morse hade jag säkert 40 graders feber. Tror inte jag har så mycket feber längre och halsen känns bättre, wihoo. Nog tjatat om hur sjuk jag är, haha, men jag ska iväg och göra en liten grej sedan, berättar vad det är någon annan gång då jag inte vet om jag får säga det. Ska bli roligt, tur att jag mår bättre i alle fall.

Nu ska jag klä på mig :) Häråå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots), eller SuperPresenkortet som du kan handla med i över 60 butiker.



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-28 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0