30/1- fyfan

dessa dagarna har nog varit några av de värsta i mitt liv, okej inte dirket men fy vad dåligt jag mått. I måndags mådde jag sådär, precis som i tisdags. Men sedan bestämde jag mig för att gå till skolan ju i onsdags och gick upp och duschade och så. Men mådde då inte bra, hade riktigt hög feber som helst och var riktigt trött. Så jag gick och la mig och sov i fem timmar. När jag vaknade mådde jag bättre, men sedan på eftermiddagen fick jag sån hög feber igen och extremt ont i magen, sov resten av dagen och hoppades att jag skulle bli bättre dagen därpå. Men nej, igår var det värst. Låg hela dagen i sängen med magont och över 40 graders feber. Idag är jag en aning bättre men har lite feber och ont i halsen. Hoppas att detta är en hyffsad ursäkt på dålig bloggning (:

Nåja, som ni hör har det inte hänt särskilt mycket i mitt liv de senaste dagarna, eller just det, mitt gymnasieval är äntligen gjort, så skönt. Och ni som känner mig vet vilken beslutsångest jag har med det mesta. Vare sig det gäller kläder eller vad som helst. Så snacka om hur svårt det var att trycka på knappen, hehe, men men, såhär ser det ut i alle fall :) :



Nu ska jag bara vila (för omväxlingens skull,höhö xd) och bli frisk! hejjhejj

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg! :)

kika gärna in i min & gör en liten söt kommentar!<3

2009-01-30 @ 21:46:48
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Kittan

Du kommer trivas superbra på Sannarp med inriktning samhäll/idrott! :D

2009-01-31 @ 20:29:33
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0