31/1- bored

jag har inget att göra denna lördagskväll och börjar få lite smått panik nu, ja. ni anar inte hur mycket jag säkert har att ta igen. gash, orkar inte ens tänka på det. plus att jag tror vi jobbar med ekvationer i matten också. (y) åhh. Jaja, får väl kämpa mig igenom denna vecka och plugga ifatt, eller försöka i alle fall :))

Imorgon missar jag träningen på något gym tror jag, :(( Attans, men det får jag ta. Snart frisk ju så det är bra :) Imorgon spelas Liverpool- Chelsea. Ska bli kul att se, kommer nog bli en bra match! Nejni, nuuu ska jag kolla film. Eller vet inte om jag orkar göra det, haha. Men tror det blir så, hejhej<3


Kommentarer
Postat av: C e l i a - foton design, illustration

- Kika gärna in på min blogg och ställ dom sista frågorna i min frågestund? Prenumenera gärna på den också, skulle bli superglad! :D

2009-02-01 @ 10:00:40
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Anna(:

Fin din blogg blev (=

Btw, tror inte att vi har börjat med ekvationer, så du är inte efter alls, tror faktiskt inte vi börjat med ngt nytt ;P

2009-02-01 @ 17:52:47
Postat av: Anni

Sv: Jasså inte, haha, började ju till och med räkna på det här hemma xd Men skönt<3 ses imorgon :) Tror jag ((:

2009-02-01 @ 18:09:48
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0