5/1- kommer aldrig, aldrig mer äta

Heejjj.

Japp, rubriken stämmer perre päron. Aldrig kommer jag äta mer, i alle fall inte kladdkaka som jag skrev i förra inlägget att jag skulle baka. Håller på att spy! Jaja..

Idag har jag som sagt bakat, gått en lång runda med mamma, adampadam och hundarna och kollat föräldrar fällan. Ända sedan jag var minimygga har jag älskat den filmen. Haha, även fast Lindsay Lohan är typ 10 och det är nog riktat för barn i den åldern så har jag alltid tyckt om den :)


Ikväll ska jag nog se hockeyn, även fast jag aldrig har gillat att kolla på hockey så får jag nog offra mej :)) Hedå.
kanske uppdatering senare (:


Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Den filmen är så bra ! men jag missade den idag :(



Du är du mycket bättre än mig på guitar hero jag kör på easy/medium. Men det går framåt för mig. Men jag får ju ta och testa på cheesecake nångång :)

2009-01-05 @ 21:24:02
URL: http://nikulaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Hehe okej :)

2009-01-05 @ 21:40:47
URL: http://nikulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0