5(6)/1- klänning

Häj, satt och kollade kläder på nätet och hittade en klänning som jag ska beställa imorgon. Dock använder jag nästan aldrig klänning, händer väl någon gång då och då. Men det ska det bli ändrig på i år eftersom jag hittade så många snygga! Ska även beställa en skjorta, och en del accessoarer jag hittat. Attans att det dröjer månader innan det är sommar. Orkar inte med mer kyla och varma tjocka kläder. Vill kunna ha shorts och ballerinaskor :) Men jag får väl stå ut.

Om en timme börjar hockeyn, varför sitter jag ens uppe och väntar på det när jag tycker hockey är tråkigt? Nej men final och sånt kan ju faktiskt vara skoj, jag ger det en chans!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin klänning :)

2009-01-06 @ 17:59:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Frida

snygg klänning! =)

2009-01-11 @ 18:14:51
URL: http://enfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0