8/1- klumpiga anni, yes

Hallooo!

Vad tycker ni om min morgon? Gick upp efter att ha sovit 5 h (kunde inte somna igår kväll), men kom upp i alle fall :) Käkade frulle och tog en dusch. Sedan skulle jag gå till bussen och när jag precis kommit untanför dörren snubblar jag till min ramlar inte. Så går jag ett steg till, och vad gör jag inte där, jo ramlar skit klumpigt och kan inte låta bli att skratta lite, haha. Landar liksom typ på rygg med benen åt alla håll. Jaja, slog mig inte i alle fall :) Och det var verkligen ishalt, hur svårt som helst att gå.

Skolan gick i alle fall bra, och känner redan att detta kommer bli en tuff termin. Men jag får stå ut :) 

När jag kom hem så tog jag ut mina hundar och det var fortfarande halt. Men jag gick och dem räddade mig ett x antal gånger, haha. Men när jag var på väg upp för en backe råkade jag återigen ramla, haha. Som tur gjorde det inte ont denna gången heller, och jag hoppas verkligen att ingen såg mig, tror inte det i alle fall. Men mina ljusa uggs fick däremot lida mer, helt gäggiga på ena sidan av jord eller slask eller vad de nu är :(
Hoppas nu bara att det smälter så jag slipper ramla igen.

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen blir det att jag kollar på tv och läser lite bloggar :) herrå !! :}


Kommentarer
Postat av: Tomic

Mobil-Tävlingen.

Om några timmar avslutas min mobil -tävling som jag har på min blogg.

Vill du vara med och tävla får du skynda dig och spana in min blogg för att se hur du ska göra för att vara med.

För övrigt vill jag önska dig en trevlig kväll.



Bloggen: http://tomictomi.se

Länk till tävlingen: http://www.tomictomi.se/2009/january/sony-ericsson-tavlingen.html

2009-01-08 @ 18:27:55
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Malin b

det är gott med frulle

2009-01-10 @ 00:20:23
Postat av: Anni

du är en tönt filip

2009-01-10 @ 00:28:22
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0