9/1- bad mood

Dålig morgon, helt okej skola och bussarna hem blir jag så jäkla arga på. Eller snarare sagt människorna! Jag och 2 till fick inte plats i bussen vi ska åka så vi fick ta den som gick inom kvibille och det tar ju hur lång tid som helst. Sedan när bussen äntligen var i Harplinge körde den inte heller dit jag hoppar av utan fick gå flera mil (okej, inte riktigt xd).
Så jag var hemma kvart över tre, och i vanliga fall brukar jag vara hemma vid ungefär halv 3. Haha, okej kanske inte låter så mycket men sånt kan jag irritera mig på så jäkla mycket. Plus att jag är så lat när man ska gå med väska och idrottsväska och är redan helt död.
Att bara för att dem som inte skulle åka i våran buss gjorde det får andra som ska göra det "lida".

Nog klagat, när jag kom hem tog jag ut mina hundar och sitter nu och väntar på att One tree Hill ska börja, det programet är rikitgt bra! :) Och sedan har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, förmodligen sooooova. Måste nog ta nått att käka också. Heeeejdå.  :]

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Jag veeet! Det är helt mobbat, lixom.. tinas upp ur ett isberg? så himla B! :P <3

2009-01-09 @ 15:53:23
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0