13(14)/7- tick tack

Jag kan inte sooova och ska jobba imorgon... Jag och Filip kollade precis klart Prison Break. Så nu har jag sett alla avsnitt, nu är det liksom slut. :( Jag som inte brukade gråta till filmer, serier m.m har faktiskt blivit en riktig lipsill. Har gråtit dem 2 senaste (sista) avsnitten av Prison Break. Men den serien är verkligen en av dem bästa jag sett. Visst är den som bäst i början när dem åker ut och in ur fängelsen och kommer på planer och sånt för att komma ut. I slutet blir den lite småkrånglig men om man sett den från början så hänger man med.

Nej, nu får jag väl försöka somna. Även fast det inte kommer gå någon vidare. Kommer säkert ligga och vända och vrida mig till tre tiden. Men ha det bra så hörs vi förmodligen imorgon! peace


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hejsan, är allt bra?

kolla in på min blogg kram :)

2009-07-14 @ 03:46:32
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är killen längst till höger??

2009-07-14 @ 16:51:11
Postat av: Anni

sv: haha, har ingen aning. märkte inte det förrens nu :P

2009-07-14 @ 17:04:18
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0