13/7- jobb imorgon

Hallå! Jag vill se britney spears, då om det finns någon som har lust att betala resan dit och biljetten kan ju alltid vara snäll och höra av sig, höhö.

Idag är det måndag för er som inte vet det. Har inget planerat så ska väl bara slappa och tänka på morgon dagen (jobb)... Alla utom jag och Filip åkte till Skåne idag, hade varit kul att hänga med men ska istället städa toaletter. Sitter och kollar lite på mobiler eftersom jag är i stort behov av en ny. Nej nu ska jag ut med hundarna! Hejhej!



Kommentarer
Postat av: johanna

Gud vilken het bild asså=D <3

2009-07-17 @ 14:15:18
Postat av: Anni

Sv: Yaaaaaaaaaaa =D<3

2009-07-19 @ 17:09:46
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0