21/7- fullrulle

Hejhej! Jobb imorse, inget direkt att jubla för. Men mamma körde mig och jag rensade rabatterna till tolv tiden någon gång då jag åkte hem. Sedan åkte vi in till stan nästan direkt, hann bara duscha en snabbis och käka lite. Sedan bar det av till sjukhuset. Dem kollade mandlarna och vi pratade lite och så och så blev det att jag ska operera bort dem! Woho. Känns bra. Dem skulle skicka någon kallelse när det var dags så vi får väl se när den kommer.

Sedan var det inom banken och efter det med Malte till veterinären. Nu är jag äntligen hemma! Jobbar imorgon också, om det inte regnar för då sa hon att jag inte behövde komma. Och som det ser ut nu ska det regna imorgon! Men vi får väl se. Nu ska jag i alle fall käka något. Är jätte hungrig. Tjeeeenaaa!


ha ha hi hi ha ha ho


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du nåt place i STHLM som tatuerar 16åringar med målsmans tillstånd?:)

2009-07-21 @ 23:31:43
URL: http://kidabouche.blogg.se/
Postat av: Göran

Fint smajl!

2009-07-22 @ 15:22:46
Postat av: Anni

TAAAACK GÖRAN, ÄVEN KALLAD FILIPPPP =D=D

2009-07-22 @ 15:37:47
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0