2/7- I have you to thank

Sho :)

Haft en bra dag :) Har bland annat legat på stranden som vanligt! gött. Kom hem och kollade tågbiljetter eftersom jag och Malin har planerat att åka till Stockholm. Gäller ju att passa på nu när jag är ledig (SOM JAG ÄR TILL NÄSTA TTIIIIISDAAAG =D YEEEEEEEEEEES). Så hittade några för finfina priser och bokade! Tjohooo, blir att vi åker på lördag och hem på onsdag. Så 5 dagar i huvudstaden med Malin kan ju inte bli annat än bra :DD

Ikväll vet jag inte vad som händer. Har inte hört något speciellt från mina vänner direkt så blir väl att ta det lugnt bara och kolla lite kläder till stockholm. Vet däremot inte hur det kommer gå med resväskan... jag som packade en full väska när vi bara skulle vara där i 2 dagar, haha. Men tänker alltid liksom att "ja, men den kanske jag kan ha då" "den kanske är bra att ha med sig". Men det ordnar nog sig. I och med att man kommer få lyfta den in och ut ur tåg/tunnelbanan och spårvagn innan vi kommer till lägenheten så gäller det ju att kunna lyfta den.  Nej, nu ska jag cykla och hämta ut biljetterna, för man kunde visst göra det på Märtas. tjao!

posade lite med adam

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra kväll! =)

2009-07-02 @ 22:45:13
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0