3/6- Godmorgon

Hejhej :)

Gick upp rätt tidigt idag, fråga mig inte varför men vaknade redan runt nio. Har bl.a suttit och kollat igenom mitt jobbschema som ser sådär ut. Helt okej men jobbar rätt många dagar 06-09. puh. Jag som tycker att det har varit jobbigt att gå upp vid sju, och ska nu upp vid fem. Men rätt bra att jag slutar vid nio för då har jag ju hela dagen framför mig sedan :)

Idag är det fredag vilket betyder att det är lördag imorgon, vilket betyder att jag och malin åker till stockholm imorgon :D Har kollat lite kläder och så och tror nog att jag ska få plats i någon resväska. Hoppas på det. :) Idag ska jag och Malin ses men vet inte om hon är uppe än så väntar lite med att höra av mig.'

Tänkte visa lite bilder från midsommar. hehe, bättre sent än aldrig :)








sådär ja :) tjeeeeenixen

Kommentarer
Postat av: Annah

Sv: Tack själv för en rolig dag, håller med det får göras om =) Tyckte bilderna var finfina ju, du i ett nötskal;P haha

Hoppas ni får det bra i huvudstaden=)<3

2009-07-03 @ 16:13:08
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0