4/6- FRAMME

Tja.

Är nu framme i Stockholm och var det för ett tag sedan. Tågresan gick fint. Endast att jag råkade öppna 2 toalettdörrar då båda gångerna var det någon på toan. Haha, vem fan låser inte efter sig? Sedan tänkte vi köpa sånna här 72 h kort så man kan åka hur mycket spårvagn och tunnelbana som helst. Men så stod jag i kön till pressbyrån och då var det en man bakom mig som hörde när jag snackade med henne i kassan. Och han hade ett som räckte enda till tisdag, så det fick jag för han skulle hem. Även hans kompis hade ett som Malin fick! Så där slapp vi betala för det, riktigt schysst :)

Har varit nere och käkat pizza och varit ute och gått en runda nu. Malin är nu och duschar och ikväll ska vi bara lägga oss och kolla en film :) Imorgon bär det av till shoppingen :) Vädret såg helt okej ut inför morgondagen, 21 grader och sol. Neeeej, nu ska jag inte sitta här! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0