12/6- skolavslutning

Hejhej,

igår var det skolavslutning för min del. Hade satt klockan på 06.45, men vaknade av att mamma ropade på mig. "Anni har du inte gått upp än?" Snacka om att jag fick panik. Haha. Men vaknade vid fem i sju och slängde mig in i duschen. Jag hann tillslut och mamma körde mig till skolan. Där gick vi in och som sagt gick jag in med Viktor. Allt gick bra och efter rektorns tal, efter vi hade fått ros och lite sång och även några i min klass (hmm.. ska jag säga min förra? :(((( ) spelade. Dem var verkligen grymma. Ja, efter allt detta så fick vi betygen och käkade sedan.

Maten var väl ingen höjdare men lite slank ner innan vi bytade om till Liseberg =D=D Haha, när vi alla var klara märkte vi att nästan alla tjejer hade fått på sig randigt.. Bussresan gick fint och jag hade riktigt, roligt på Liseberg. Har inte varit där på några år så hade inte åkt kanonen ännu. Hehe, hoppas att Malin inte är helt döv idag. Men vi hade det jätte mysigt och det var igår jag verkligen fattade hur mycket jag kommer sakna klassen. Gör det redan :( riktigt mycket faktiskt. Och jag som var säker på att jag inte skulle gråta igår, hehe. Åh, nu blir jag deppig igen, haha. Men jag ska låta bilderna nedanför tala för sig själv.

94<3










randigt :D




jag blev väldigt blöt

malin sötnos vann hon också :D

vi försökte torka våra blöta kläder genom att åka slänggungorna, vilket resulterade i att vi blev snurriga och ännu kallare

så jag försökte mig på lite andra sätt


såhär glada var vi

fiissh


sista måltiden :(( från v. Johanna, Anna, Astrid, Tilda och Martine. Malin var även med

Ja, den bilden får väl avsluta det hela, nej vad sorgligt allt blev nu. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Annah

Du får skicka över bilderna till mig med =)

Ja, allt är sorgligt=(<3

2009-06-13 @ 13:21:48
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: malin

Minnen <3

2009-06-15 @ 23:07:18
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0