16/6- kurs

Tja!

Kom precis hem! Morgonen började väl inte super direkt. Jag och Lovisa skulle till Haverdal för att gå en sorts kurs inom jobbet. Så jag hade lovat Lovisa att hämta henne på moppen. Men imorse när jag startade den där jäkla moppen så stannade den typ direkt. Man kunde köra kanske 3 meter innan den la av. Så jag fick stänga in den i garaget igen och cykla som en galning till Lovisa och så fick vi cykla allt vad vi kunde till Haverdal. Men vi hann i alle fall :)) Kursen var väl inte speciellt rolig, men det är väl bra att veta antar jag.. :P Efteråt blev det ingen jobb utan imorgon blir första jobbdagen för mig.

Ikväll ska jag hem till Malin.J vid halv sex. Vet inte vilka fler som skulle dit men vi snackade lite om att köpa pizza och käka vid stranden :)) Känner däremot att min ekonomi just nu verkligen inte är någon vidare. Tror jag har ungefär en femtiolapp, haha. Så jag och Malin skulle förmodligen dela om ni vill veta. Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt, tjohej! :)

Kommentarer
Postat av: em

Hej, jag är med i en tävling hos en tjej som heter Frida. Skulle du vilja rösta på mig nr 5 emily? :) det vore jättesnällt av dig för mer information finns i min blogg och första inlägget. Tack!



Vilken fin header! :D

2009-06-16 @ 16:02:49
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0