17/6- :)

Nått test jag hittade :)

Har du pojkvän? Nope!
Vilken hårfärg har du? Brun med ljusa slingor
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisbyxor
Bada eller Sola? Hmm.. båda
Har du fräknar? Jo, några enstaka, haha
Är du kittlig? Inte så värst
Vad har du för mobiltelefon? Någon Sony Ericsson
Har den kamera? Yepp
Min käraste ägodel: min datorn
Stjärntecken: Skorpion
Färg på mina ögon: gröna
Jag spelar: fotboll
Person jag beundrar: torres, haha :)
Udda förmåga/egenskap: Kan böja mina tummar jätte mycket
Om jag vore ett djur skulle jag vara: lätt en sengångare
Vad lyssnar du på just nu? min lillebror
När badade du i en pool senast? woj, hmm.. var nog ett tag sedan!
Har du varit med i någon skolpjäs? Jo
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Lätt. Har faktist önskat mig ett fallskärmshopp i födelsedagspresent men aldrig fått det :(( haha
Chips eller popcorn? Popcorn
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? No
Klarar du att tanka själv? Nej, haha
Vad var det senaste du handlade? Jeansleggins tror jag
Nämn en sång du kan texten utantill på:  Never say never- The Fray
Vad skulle du göra om du var miljonär? Resa och shoppa 
Fyra dåliga vanor! Biter på naglarna ibland, sover för lite, sitter för mycket vid datorn och äter för mycket socker
Vart har du bott? I Halmstad och Harplinge
Pizza eller hamburgare? Toooo hard
Nämn 9 länder du varit i: Sverige, Danmark, Spanien, Tyskland, Italien, USA, Finland, Polen, Frankrike
Gillar du att sjunga? Jodå
Något du absolut inte äter? Leverpastej
Vad är du rädd för? Ormar och djupt hav, haha xd
Är du rädd för blod? Inte direkt
Vad är ditt drömyrke? Städerska hemma hos Torres, hahahhahahhaha

GODNATT =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0