17/6- trööööttt

Heeej! :)

Jisses alltså, var längesedan jag var såhär trött. Jobbade ju som sagt min första dag idag. Det gick väl bra. Och ni som inte vet vad jag gör så städar jag, bland annat toaletter och duschar. Hmm.. inte så jätte fräscht i många fall men det funkar. Toaletterna är inte speciellt äckliga så det är lugnt :) Men när jag måste ta upp könshår kan jag säga att jag blir en aning äcklad (har handskar!!!). Imorgon blir det också jobb men då med Lovisa, mycket roligare än att städa själv. Vi skulle även rensa bland rabatterna tror jag.

När jag kom hem var jag både helt död och hungrig (hade inte ätit på ungefär 7 timmar), men skönt i alle fall att ha en dag klar :) Spelade även match när jag kom hem mot Kvibille/GAIS. Mohahhaha, vi vann ;D Det blev 4-2 till oss och vi spelade bra :) Jag tror att jag kommer somna när som helst känns det som, men först blir det One Tree Hill ;D sov gott!

förresten, ha det bäst lina & cocco :D<3


Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

Haha, tack Anni! =D Ha det bra här hemma, och GLAD MIDSOMMAR PÅ DAJ ;) <3

2009-06-17 @ 23:55:34
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0