18/6- tröööööööööööööööööööööööööött

Shit alltså, denna dagen har varit den värsta på länge. I och för sig har den varit rätt rolig också eftersom Lovisa också jobbat, men ändå! Först städade jag och Lollo alla toaletter och köket. Detta tog väl ungefär 2 timmar. Efter det skulle vi ut och rensa rabatter, den var ännu jobbigare. Jag städar hellre toaletter än att rensa rabatter.  Sedan var både jag och Lovisa så hungriga så vi låg väl och skrattade åt det mesta innan vi slutade framåt 16.00 tiden Men imorgon är jag leeedig, gött! Men däremot jobbar jag både lördag och söndag. blö. jaja, pengar pengar. Men min rygg alltså, har så ont i den så ni anar inte. Men antar väl att jag kommer få jätte stora ryggmuskler sedan, hahahhahahhaha.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antagligen bara vara hemma och ta det lugnt. Är så trött så vet egentligen inte om jag orkar något annat. Nej nu ska jag kolla någon film, hejhej!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll (:

2009-06-18 @ 21:52:55
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0