21/6- söndag

tjeena :)

Jobbet i morse gick fint. Däremot kan jag inte förstå att man kan vara så lat så att man inte orkar gå 3 meter utan slänger istället godispappret i DUSCHEN? Vem äter godis i duschen? Och att om man har kissat på kanten, hur svårt ska det vara att ta lite papper och torka upp det? haha. Nej, nu ska jag släppa jobbet, JAG ÄR LEDIG =D TjohO! Denna dagen har jag längtat efter. Är ledig både måndag och tisdag. Förmodligen blir det stranden med Lovisa imorgon också, kan det bli mycket bättre, noep! :)

Spelade match mot Halmia idag. Något som inte gick sådär överdrivet bra men det var vi kanske lite beredda på. Men jag tycker vi spelade bra, och det blev ett mål för min del. Ikväll ska jag inte göra någonting. haha, jag orkar verkligen inte. Är helt slut. Fattar inte hur jag ska orka torsdagen: på morgonen bli det fotboll (vid nio tiden) sedan ska jag jobba 11.. blööö. Jaja, nu ska jag i alle fall njuta av dessa två lediga dagar jag har framför mig :)) Nu ska vi käka tror jag! hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0