24/6- jobb och stranden! :))

Sha!

Gick upp väldigt tidigt idag, nämligen vid sju.. Skulle ju som sagt jobba vid åtta tiden. Moppen gick lika dåligt som vanligt, undra egentligen vad det är för fel på den? Men den rullar, dock extremt sakta och puttrar sig liksom fram, haha. Rensning av rabatterna idag och var livrädd för en mcsnubbe som hade sin stuga precis där jag rensade rabatten.. Men jag överlevde dem där nästan 4 timmarna. Och så fort jag var hemma drog jag på mig bikinin och drog till stranden.

Däremot hade jag sedan igår bränt mig en aning så tog det rätt lugnt med solen och åkte hem redan efter några timmar. Så nu har jag väl börjat få tillbaka min färg sedan spaaain! :) Däremot är min fejja röd, haha. Nej, nu ska jag käka och sedan träna fussball :) Tjena

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanske är dax att laga den där moppen Anni? ;) Vad det roligt på tärningen? Hoppas ni va många. Har tappat bort den där låten jag snackade om men så fort jag hittar den igen så ska jag skriva upp det åt dig =) ses på lördag! Kram Hanna

2009-06-24 @ 20:37:32
Postat av: Anni

sv tooo Hanna: Hahahaha, jo den skulle nog behövas lämnas in, sjukt pinsamt när typ andra mopedister (?) kör om en, haha. Jo det var helt okej på träningen, jäkligt varmt bara och vi var tyvärr bara 10 stycken :/ Haha okej :)) Och tyvärr är jag inte med på lördag, :( Ska till Stockholm! men lycka till och krya på dej :) Kram

2009-06-24 @ 21:33:36
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0