2/5- Good day!

Hej bloggen!

Haft en riktigt bra dag idag. Inget speciellt har hänt direkt, eller jo förresten. Ett av jobben jag har sökt ringde innan och ville att jag skulle komma på torsdag och "visa mig". Så det har väl gjort mig lite extra glad ;D Trodde verkligen inte att någon skulle höra av sig eftersom det börjar närma sig sommarlovet, men som tur gjorde dem det. Men ingenting är ju säkert men kul i alle fall att dem hörde av sig :)

Sedan har jag bara varit hemma, eftersom vi endast kollar film i skolan stannade jag hemma och fixade lite grejer som behövdes fixa :) Vädret har ju inte varit sådär super men har ändå suttit ute hela dagen och bland annat kollat One Tree Hill. Även en kladdkaka har jag bakat och spelat lite kubb med Adam.

Sitter just nu och lyssnar på en låt jag verkligen spelade sönder i sommar, väcker lite minnen, bland annat från danacup. Kommer ihåg när vi åkte från en match och Lovisa lyssnade på den :)) Tycker det är riktigt synd att vi inte ska åka på någon cup i sommar. Men har en del saker planerat i sommar som jag verkligen hoppas att blir av. Sedan hade jag även velat gå på någon konsert, brittans hade ju inte suttit fel. haha. Men tror förmodligen biljetterna är slutsålda. Får väl kolla upp det. :) Sedan kom moppen hem idag, och dem sa att det inte var något fel på den. Nahe okej, det är nog därför den stannar när man kör med dem, och att den går i typ 20 km/h i nerförsbacken... Men får väl hoppas att den funkar nu :))

Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find
You and I collide

Kommentarer
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

Det är inte slutsålt :P Var inne och kollade idag. Det finns kvar på tisdagen. Ska själv dit :D

2009-06-02 @ 19:32:36
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.starcevic.blogg.se

2009-06-02 @ 19:56:41
Postat av: matilda

fin blogg! tuff header!

2009-06-02 @ 19:58:40
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0