25/6- stranden!

Tjeeeena :)

Gick upp väldigt tidigt imorse, väldigt, väldigt. Nämligen vid 7. Höll på att somna när jag åt frukost. Men vi åkte vid åtta och hämtade Lovisa och sedan till Örjans vall för att träna. Gick bra tror jag, eller det var rätt lugn träning :) Sedan blev det racerfart hem för att snabbt duscha och käka innan jag begav mig till jobbet.

Eftersom det var så varmt var det riktigt jobbigt. Men jag överlevde och när jag var hemma ringde jag Lovisa och vi drog ner till stranden. Och även fast klockan var rätt mycket (runt 16.00) så var det faktiskt riktigt varmt. Så vi var där till sex ungefär innan vi tog moppen hem. Hahhaha, roligaste färden på länge. 

Imorgon blir det Stockholm tills på söndag :] Kusinvitamin konfirmerar sig på söndag så på lördag ska vi shoppa och åka till Grönan, nice nice. Nej, nu ska jag göra något! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0