26/6- Stockholm

tjena :)

Är nu framme i Stockholm! Resan hit gick bra, förutom att jag fick värsta allergianfallet och min näsa och mina ögon höll på att klia sönder. Vet inte vad jag är allergisk mot men något är det i alle fall. Vi åkte runt 2 tiden och var väl framme vid sju tiden. La då bara in våra väskor i lägenheten och gick sedan till en restaurang och käkade. Gott var det! :) Vi kom nu hem för en liten stund sedan och jag gick inom och hyrde en film, Benjamin buttons otroliga liv eller vad den nu heter :) Har inte sett den än men tror nog inte jag kommer orka att se hela nu heller, klockan är redan halv 12.

Imorgon blir det nog upp tidigt och in till stan, förhoppningsvis lite shopping och efter det grönan, tjoho! Nej, nu måste jag sätta på filmen om jag ska hinna se klart den, Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0