30/6- Beach

Tja! :)

Dålig bloggning nu de senaste dagarna men det blir lite så nu när det är så fint väder och jag inte har tid eller lust att sitta vid datorn. Men ska försöka sammanfatta de senaste dagarna i alle fall :))

I söndags vaknade vi rätt tidigt och fixade oss innan vi åkte iväg till kyrkan där min kusins konfirmation skulle äga rum. Trodde att det skulle bli rätt segt i kyrkan men var faktiskt helt okej :) Efter kyrkan åkte vi hem till dem och käkade m.m. :) På kvällen var det avfärd hemmåt för våran del, riktigt jobbigt att sitta i 5 h och inte göra någonting. Hade ju varit okej om jag kunde läsa eller sitta vid datorn eller något sånt, men mår så illa då :P

Igår jobbade jag till 12 och sedan stack jag ner till stranden med Lovisa och låg där ett tag. Några timmar senare kom Malin, Malin och Agneta också. Trevligt trevligt! Efter stranden åkte jag hem och duschade och sedan gick hem till Malin.

Idag så jobbade jag också, fan vad trött jag var i morse. Har nog aldrig cyklat så långsamt heller. Tog mig ungefär 25 minuter att cykla till Haverdal. Haha. Men fram kom jag och sedan råkade jag rensa fel rabatt. I den jag hade råkat rensa var säkert rötterna 2 meter långa, jag svär. Snacka om jobbigt. Efter jobbet skjutsade pappa mig till Tylösand där Frida, Madde, Malin och Johanna låg och stekte. Var hemma runt 6 tiden och har bara käkat och suttit lite vid datorn.

Imorgon är det jobb och sedan ska jag hitta på något med Anna, förmodligen stranden ;D Ska bli riktigt kul eftersom det var ett tag sedan :| Och sedan var det avslutning med fotbollen, glöm inte badkläder!

Här har ni lite bilder :)





Mamma och konfirmanden



Sådär ja :) Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Annah

Det ska bli skojskojigt att träffa dig igen=) Får vi se till att vi tjejer gör något skojj tillsammans snart igen!<3

2009-06-30 @ 21:23:09
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: Alina

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag! =)

2009-07-01 @ 14:15:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0